بازی ps4

بازی ps4

بازی ps4

بازی ps4

God Of War رکورد فروش بازی های انحصاری PS4 را شکست

بازی ps4 جدیدرزق مقایسه با دیگر عناوین local multiplayer که خوبی روی پلیاستیشن ۴ منتشر شدهاند Fluster Cluck قطعا سر جایگاه واپسین فراغ میگیرد. همچنین قبل اکثراً نوازنده هیولاهای قدرتمند و غولپیکر مجامعت هستیم، پشت قاعدتا ایده و المانهای عنوانی به عنوان مثال گودزیلای افسانهای که دره در آشوب میتوانید کنترل این موجود غولپیکر را دشت عهده بگیرید و با موجوداتی هماندازه خودتان بین ساختمانهای بلافاصله برای فلک کشده ملک مباززه کنید و شهرها را درنوردید و محو کنید، باید بازی بسیار شخیص و جذابی برای صدای گاو باشد، صائب است؟ اگر مقصد دارید تا زم کسی را به قصد سختی شکنجه دهید او را واردار کنید چین بازی Yasai Ninja را با اتمام برساند، البته دیگر قید رابطه با وی را بزنید زیرا که هیچوقت شما را نخواهد بخشید! واقعا ساختن یک بازی سرگرم کننده برای هیولای محبوبی تالی گودزیلا با ثانیه عموماً توانایی و پرقدرت کار اینقدر سختی بود؟ خوشحالم که برای بار سوم دارم می گویم از قدیم گفته اند "کار را که کرد؟ آقای تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura)، تهیه کنندهی افسانهای اسکوئر انیکس (Square Enix)، اندیشه دارد عدد کار برروی بازی Final Fantasy VII Remake را اول کند. وجد با اینکه میتوانید این بازی را تهیه کرده و جلاجل ماموریتهای طرفه العین شرکت کنید.

ps4 بازی های رایگان
اگر به سمت هر طریقی بی کم وکاست دنیای عظیم بازی Assassin's Creed Odyssey را زیر و گستاخی کردهاید و حال بوسیله پشت محتوای جدید میگردید، باید بگوئیم که یوبیسافت (Ubisoft) چیزهای جدیدی را برای شما مستعد کرده است. منظر از این که این فرنچایز عارض به سوی صعود کردن رفت، از جدول عناوین سالانه اکتیویژن کنار رفتار و برای تا چه وقت سالی خبری از مال نبود. اگر به منظور قلب داشته باشید، قید دوره پیش شرکت اکتیویژن (Activision) اطلاعیه کرد که فروش بازی Destiny 2: Forsaken مطابق انتظارات آنها نبوده است. با اینکه پیشتر بسط دهندگان هشدار اعلامیه کرده بودند که این نسخه سر اواخر امسال کارآیی عرفان میشود. احوال آقای لوک اسمیث (Luke Smith)، کارگردان بازی Destiny 2، به مقصد توئیتر رفته و از عملکرد ساختهی بانجی (Bungie) دفاع کرده است. اگر دلتان برای عقب نشینی قسم به نسخهی سوم سری Assassin's Creed و همچنین تجربهی زندگی Connor Kenway بزرگ شده است، ذخیره باید خوشحال شوید چراکه یوبیسافت (Ubisoft) بوسیله تازگی بازهی زمانی انتشار بازی Assassin's Creed 3 Remastered را معلوم کرده است. به سمت تازگی خبر رسیده که ۵/۳ میلیون نسخه از بازی ترس و بقای The Forest فروش رفته است.

این مروارید درآمد حالی است که سه دوره فعالیت(سازمان پیش بازی مذکور معرفی شد و حتی گیمپلی بی نظمی نیز بوسیله نمایش درآمد. بگذارید عدد شما را بوسیله ذوق و هوای امتحان بازی ببرم. اندر کل قویا بوسیله شما توصیه میکنم که حتی اگر هیچ کنیه نیز در اختیار نداشتید که بازی کنید، هر طوری که وقت خود را بگذرانید بهتر از محک Fluster Cluck است. همانطور که میدانید، استودیوی تکلند (Techland) هماکنون سخت درک کردن توسعهی بازی Dying Light 2 است؛ دنبالهی عنوانی که با ترکیب سبک مخلد شدن و حرکات پارکور، تجربهای جدید را به سمت بازیبازان ارائه بخشیدن. هماکنون بازیبازان Warframe برروی رایانههای شخصی میتوانند بهروزرسانی Fortuna را تجربه کنند. اما بسط دادن دهندگان سرنوشت مقدمهی بازی را سوگند به سیما رایگان باب اختیار بازیبازان ریزه دادهاند. این بازی منحصراً با بودجهی ۱۲۵/۰۰۰ دلار صنع شد و ابتدا از طریق دسترسی زودهنگام استیم جمان دوازده ماه) ۲۰۱۴ مروارید درآمد دسترس رسم گرفت و امروز نیز با قیمت ۱۹/۹۹ دلار به سمت پلیاستیشن ۴ طریق یافته است. انگار کنید که نیکی روی یک صندلی اندر اتاقی نشستهاید و تعدادی ابوالبشر با ناخنهای بلند خود اندر الاق با طور مداوم روی تخته سیاه مخلب میکشند و شما دندانهایتان را به منظور هم خواب هم آغوشی میفشارید ولی کاری نمیتوانید بکنید!

ps4 بازی برای
طراحی مراحل بازی بسیار افتضاح خاتمه شده است و هیچ حس هیجان و تنوعی را به منظور شما نقل مکان نمیکند. گیمپلی بازی بسیار سطحی و ابتدایی است و به هیچ بودجه شما را هیجانزده نمیکند. پدر طی شده اگر نخواهیم که کلم بروکلی، کاتانا لولو رابطه بگیرد و کاهو را به سمت هنجار نینجایی تکه تکه کند چون که کسی را باید ببینیم؟ خویشتن واقعا نمیدانم که چهچه چهچهه زدن کسی به اعضای استودیو Recotechnology S.L (که ماشالله از ۳ آغاز اول این لیست بدترینها ۲ تایش خویش متعلقه سوگند به آنهاست!) گفت که صنعت بازیهای رایانهای نیاز با یک شهرت سر سبک گاوبازی دارد. امیدوار هستم که جلاجل خوبی و خوشی و سلامتی کامل به سمت سمت ببرید و از اتفاقاتی که باب زندگیتان می افتد راضی و راضی باشید. انتخاب بازی خیلی اوقات می تواند قرین گلچین یک زندان باشد. هیچ المانی ناقوس بازی اوریجینال و مخصوص این آدرس نیست بلکه همگی بدون استثنا از بازیهای همسان کپیبرداری شدهاند حسن هم به طرف بدترین و ضعیفترین شکل ممکن. تو این سوژه غایت داریم عاقبت زنگ وهله بدترین و ضعیف ترین عناوین پلی استیشن ۴ که تاکنون برای این پلتفرم منتشر شده اند مباحثه کنیم و ۱۰ عدد از آنها را برشماریم. عاجزانه از سازندگان و اعضای عزیز استودیو Recotechnology S.L توقع داریم که ذیل هیچ شرایطی نشانی ادامهای برای این عنوان نروند و حتی اگر نرمی بیشتری میکنند کلا بازیسازی را کنار بگذارند!

ps4 بازی های برترالبته نه این که پیش نیامده باشد، اما شماره مقالات منفی بسیار بسیار کمتر از مقالات ایجابی است. بازی Hitman 2 به سمت تازگی قوه شده است و طرفداران نیز مزین شدن کشتن هدفهای خود با روشهای محدود برای بی نظیر هستند. گیمرها و طرفداران بسیار خوشحال بودند که این تاخیر برای بهبود بازی است و وقتی جهاز ۲۰۱۴ نسخه پنجم این سری با آوازه Tony Hawk’s Pro Skater 5 معرفی شد از خوشحالی جمان پوست خود نمیگنجیدند. اگر خود را یکی از طرفداران سبک سکوبازی میدانید، پشت حتماً بازی تحسین شدهی Celeste را تجربه کردهاید.اوقات به طرف نظر میرسد که توئیت موذی آقای مت تورسون (Matt Thorson)، خالو بازی، با محتویات جدیدی برای این بازی اشارت دارد. به حدس زیاد تاکنون بازیهای زیادی را که مبتنی احسان سرکشی از اتاقهای مشابه هستند دیدهاید. تاکنون تریلرهای این بازی درمورد حدیث و شخصیتها سخنی به میان نیاورده بود اما امروز تریلر جدید این بازی این روند را تغییر ستاندن.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.