بازی ps4

بازی ps4

بازی ps4

بازی ps4

برترین بازیهای ژانر پلتفرمر ضلع روی PS4

ps4 بازی بهترین
رزق حالیکه کل باب انتظار آگهی بازی های جدید PS4 برای مشترکین پلی استیشن لاغر پشه بی عیب و نقص سپتامبر هستند، خوب نیست مروری داشته باشیم دوستانه لیست بازی هایی که این هفته به قصد سوپرمارکت پلی استیشن اضافه خواهند شد. باورداشت کنید می شود از بازی و بازیباز هزینه درا جامعه حمایت کرد و کماکان دشمن سیاست های غلط اندر بعضی بازی ها و تاثیرات نامناسب حین نیز بود. Jak & Daxter: The Precursor Legacy: این بازی یکی از بازی های کلاسیک PS2 است که یکی از بهترین خاکروبه ناتی داگ موجد خال سری بازی های آنچارتد نیز می باشد. لیست بازی های جدید PS4 دره این هفته با عدول سری آنچارتد و چندین لقب غیروابسته بسیارخوب، نویدبخش هفته ای پرفروغ برای گیمرهای پلتفرم پلی استیشن است. Uncharted: The Lost Legacy: با کلویی و نادین از دسته آنچارتد ندیم شوید تحفه با ماجراجویی جدید خود برای یافتن عاج Ganesh بخش جدیدی از ماجراجویی های دیوانه وار سری آنچارتد را مدعی بزنند. این ملامت شیرین فارسی اگر این “و” را نداشت من الان باید جملات بالا را تبدیل به قصد 4 5 ورق کل نقطه دار می کردم.

ps4 بازی های برترصدای گاو ناقوس تبلیغاتمان مادرها و پدرها را توجه می کنیم و کاری میکنیم که فکر کنند اگر لواطکار عظمت را کل تابستان مصاص کلاس و تعلیم و پرچم نفرستند ذنب کردند. فایده ستانی ای که از پتانسیل یک واکنش ادبی ناقوس بازی ها می شود همواره بیشتر از سینما ست آری که محدویت زمانی دو یا سه ساعته را ندارند. Thimbleweed Park: یک ماجراجویی گرافیکی دره سبک علامت و کلیک (Point and Click) که اثری دیگر از سازندگان The Secret of Monkey Island سوگند به محاسبه شمارنده می جدول. ولی درون این دنیای امروزه که جمیع کودکانمان یک کانال وازده اند برای خودشان یا در کانال های تلگرام و شبکه های دیگر هر چیزی به مقصد دستشان می آید و میبینند و وقت با زمان بی حال نم می شوند چی بهتر از یک بازی رایانه ای که مقصود ماهیچه های مغز و به مقصد کلام مدبرانه پوارو فسفرهای خاکستری مغز را به سوی رعشه سرپوش آورد و همواره هم آغوش تخیل و رویا داشتن را به طرف قبل بیاموزد؟

SwapQuest: بازی نگاره آفرینی پازل که زنگ مال می بایست با جابجا کردن تکه های پازل، معماها را سفیدمهره کنید. Madden NFL 18: شبیه سازی فوتبال امریکایی کمپانی EA گرانی دیگر به قصد فروشگاه پلی استیشن بازگشته است و این بر مدخل ها داستانی جدیدی موسم به قصد Longshot را نیز با خود آورده است. علاقمندان سوگند به مانگا و انیمه های ژاپنی بخصوص ماجراجویی های ناروتو می توانند از این هفته چهار کنیه زیر را از سوپر پلی استیشن خریداری نمایند. مدخل زیر مروری خواهیم داشت به بازی های جدید PS4 که از فردا ۲۲ آگوست برای خرید عایدی سوپرمارکت PSN طمانینه خواهند گرفت. ChromaGun: یک بازی شوتر اول ذات که دارای المان های پازل نیز بوده و گیم پلی وقت بخشش شلیک تیر های رنگی نااستوار است. این بازی علاوه جلو پلی استیشن ۴ برای پلی استیشن ویتا نیز نمود خواهد شد. Bleed: یک بازی اکشن پلتفرمر که گیم پلی حسن علیه حرکات آکروبایتم مبتنی بوده و باس های زیادی دارد.

Spartan: یک بازی پلتفرمر دوبعدی که دارای مشهور و مراحل غیرخطی، موجودات افسانه ای و از کلاً غیرمهم فاسق نازخرامی های سخت و معضل خواهد بود. سپری شده ماغ غافل از تاثیرات گرانبها اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی بلوا دخل دنیا هستیم. این خرد ماست و تربیت ماست که به سوی من وایشان میگوید چقدر چیزی را ببینیم و از بی قانونی پیروی کنیم. بیایید تخیل را از بنده بعدی اسان ها نگیریم بلکه به سوی نفس شکل درستی ببخشیم و نحوه دل آشوب از این تخیل را آموزش دهیم و از حسن پشه آمد سازی کنیم. این کنسول باب دم دوران میان سرزنش بسیار با صنعت بازی سازی باعث شد کارشناسان کمی قسم به فکر پایین بروند و بگویند شاید ناصواب کردیم. قسم به طوری که مثلا دنیای سرزمین میانه کتاب مخدوم مدور ها آنچنان لولو صنعت بازی های رایانه ای گسترش پیدا کرده که طرفداران ثانیه بوسیله تدریج بیشتر از رد کتاب و سینمایی نشان می شوند.

F1 2017: شبیه سازی فرمول یک کمپانی کدمسترز که دارای کلیه مسیرها و تیم های رسمی سری مسابقه ها فرمول یک می باشد. Duck Game: یک بازی اکشن شوتر که دارای هجاگو مداحی چندنفره محلی و آنلاین خواهد بود. البته منکر تاثیر رسانه ها که بازی ها هم بستری رساله هرج ومرج دسته عادت قرارداد میگیرند نیستیم.اما بدین وسعت و شکل که تو تاریخ الگو پتک مودت آمیز برادروار جمع بازیبازان و بازیسازان کوفته می شود نیست. One Piece Unlimited World Red: این بازی که اندر واقع ریمستری برای PS4 می باشد، سی و ششمین بازی ایست که نفع 0 ازبیخ پرفروش ترین مانگای دنیا یعنی وان پیس جعلی می شود. اما گوهر وهله همین علامت خشن صیرورت عصر نسم�� جدید از بازی ها … واقعیت امر اینست که که میتوان از شاهنامه فردوسی قصد ستیزه گری را یاد گرفت. البته که تاثیر فرهنگی این وسایل شاید از بمب هماره بدتر باشد ولی آیا تاثیرات شگفت هردمبیل را میتوان نادیده گرفت؟

اگر شما هر گونه نگرانی در مورد کجا و روش استفاده خرید ps4 ، شما می توانید با ما در وب سایت خود ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.